loading...
پسر آبانی
داریوش بازدید : 72 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

یک روز می آیی که من، دیگر دچارت نیستم

از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم

 

یک روز می آیی که من، نه عقل دارم نه جنون

نه شک به چیزی، نه یقین، مست و خمارت نیستم

 

شب زنده داری میکنی، تا صبح زاری می کنی

تو، بیقراری می کنی، من، بی قرارت نیستم

.

پاییز تو سر می رسد، قدری زمستانی و بعد

گل می دهی، نو می شوی، من دربهارت نیستم

 

زنگارها را شسته ام، دور از کدورت های دور

آیینه ای رو به توام، اما کنارت نیستم

 

دور دلم دیوار نیست، انکار من دشوار نیست

اصلا منی در کار نیست، امنم، حصارت نیستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط yeki mese hame در تاریخ 1394/02/21 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

salam
mamnoon sarzadi behem شکلک
bazam montazeretam
in matlabet ali bood. doost dashtamشکلک
پاسخ : خواهش میکنم دوستم.چشم حتما شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ: ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺷﺪ: ﺧﻮﺑﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﺪﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﯿﺴﺖ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت درباره این وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 5,755
  • بازدید کلی : 26,820